زیباترین و درخور ترین کادوی یلدا چی می‌تونه باشه؟

زیباترین و درخور ترین کادوی یلدا چی می‌تونه باشه؟

یلدا شبی خوش رنگ و لعاب و پر سر و صداست که نزدیک به چند هزار سال است که در ایران جشن گرفته می‌شود. این شب آخرین شب پاییز و طولانی‌ترین شب سال است. در واقع آخرین روز پاییز یعنی سی‌ام آذر تا طلوع آفتاب یکم دی‌ماه شب یلداست که مصادف با انقلاب زمستانی در نیم‌کره‌ی شمالی است. از آن پس شب‌ها کوتاه‌تر و روزها بلندتر می‌شوند. آداب و رسوم زیبا و رنگارنگ یلدا در شهرهای مختلف ایران زمین دیدنی است!

آداب و رسوم خاص شب یلدا
مهم‌ترین و زیباترین سنت دیرینه‌ی شب یلدا، جشن‌ها و دورهمی های خانواده‌های ایرانی است که در اقصی نقاط کشور برگزار می‌شود. امروزه نه تنها از این سنت‌های زیبا کم نشده، بلکه شاخ و برگ‌های زیادی نیز به آن اضافه شده است. یکی از مهم ترین شب های ایران باستان شب یلدا می باشد که از دیرباز تا به امروز مورد توجه و اهمیت ایرانیان واقع شده است جشن ها و شب نشینی هایی که در این شب توسط مردم در اقصی نقاط کشور برگزار می شود یک سنت دیرینه محسوب می شود که تا امروز نیز نه تنها از ارزش آن چیزی کم نشده است بلکه جایگاه بسیار ویژه ای در نزد ایرانیان پیدا کرده است. در این شب بلند و زیبا همه از خوراکی‌های خوشمزه‌ی روی کرسی میل می‌کنند و فال حافظ می‌گیرند. اما نکته‌ی جذاب دیگه‌ی این شب عالی هدیه دادن و هدیه گرفتن آن است!

 

 

هدیه‌ی شب یلدا
لذت هدیه دادن و هدیه گرفتن در شب یلدا واقعا بی اندازه زیاده! مخصوصا برای عروس خانوم ها که همون اوایل توی هر جشن و مراسمی هدایای رنگارنگ و جذاب دریافت می‌کنند.

توی شب یلدا میشه تو کلاس های مختلفی هدیه خرید. این موضوع بستگی به صمیمیت افراد و میزان اهمیت این جشن داره. اما ما یه سری پیشنهاد عالی برای این شب دل‌انگیز داریم:

کتاب؛ هدیه‌ای با ارزش و بی‌مانند: کتاب همیشه می‌تونه یکی از بهترین گزینه ها باشه. شما می‌تونید برای دوستان، خانواده، همسر و یا نامزد خودتون یک کتاب نفیس و با ارزش هدیه بگیرید که هربار با دیدن اون به یاد شما بیفته. و البته کلی به اطلاعات، معلومات و دانش خودش اضافه کنه. می‌تونید برای یک کادوی احساساتی و دلبرانه، یک کتاب حافظ نفیس یا کتاب لیلی و مجنون رو بخرید! این کادو قطعا به‌یادموندنی می‌شه!
کتاب ؛ هدیه‌ای بی اندازه ارزشمند
کتاب ؛ هدیه‌ای بی اندازه ارزشمند


باکس گل: دریافت گل در هر مناسبتی می‌تونه هرکسی رو خوشحال کنه و توی چشم‌هاش برق بندازه! فراموش نکنید هر کادوی دیگه‌ای هم که گرفتید یک دسته گل و یا حتی یک شاخه گل به همراه اون هدیه بدید.
گل برای گل!
گل برای گل!
جواهرات و هدایای ارزشمند: معمولا برای سال اول ازدواج عروس خانوم‌ها یک کادوی بزرگتر و به یادموندنی تر هم خریداری میشه، مثل جواهرات یا ساعت. از نظر من شما باید از قبل سلیقه‌ی همسر خودتون رو بدونید و گه گاهی ازش بپرسید از چه مدل جواهراتی خوشش میاد! البته یکی از بهترین انتخاب‌ها توی جواهرات، خرید گردنبند یا گوشواره هست. چون مثل انگشتر و دستبند سایز بندی نداره و شما راحت می‌تونید یک مدل دلبرانه رو انتخاب کنید!
گردنبند انار؛ مناسب کادوی شب یلدا
گردنبند انار؛ مناسب کادوی شب یلدا
لوازم دکوری نفیس: خب، چیزی نمونده به یلدا... و شما باید کم کم تصمیم خودتون رو بگیرید. در مورد خرید هدایای ارزشمند می‌تونید به تماشای محصولات ظریف و خواستنی رامند دکور بنشینید. شمعدان‌های بسیار خاص، گلدان‌های ظریف و زیبا، جاقلمی های مدرن زیبا، ساعت ها و تابلوهای استنلس استیل رامند دکور می‌تونن بهترین گزینه برای یک کادوی زیبای یلدایی باشند. مطمئن باشید می‌تونید یک کادوی درخور و زیبا از بین اون‌ها برای عزیزان خودتون انتخاب کنید. رامند دکور یک تخفیف فوق‌العاده برای سفارش‌های شب یلدا در نظر گرفته که می‌تونید ازش استفاده کنید!

 

 

 

 

 

 

 

sabzevari - Plesk Forum - zeeynali - Persian Networks - ipresta - webhostingtalk

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی