۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

زیباترین و درخور ترین کادوی یلدا چی می‌تونه باشه؟

یلدا شبی خوش رنگ و لعاب و پر سر و صداست که نزدیک به چند هزار سال است که در ایران جشن گرفته می‌شود. این شب آخرین شب پاییز و طولانی‌ترین شب سال است. در واقع آخرین روز پاییز یعنی سی‌ام آذر تا طلوع آفتاب یکم دی‌ماه شب یلداست که مصادف با انقلاب زمستانی در نیم‌کره‌ی شمالی است. از آن پس شب‌ها کوتاه‌تر و روزها بلندتر می‌شوند. آداب و رسوم زیبا و رنگارنگ یلدا در شهرهای مختلف ایران زمین دیدنی است!

آداب و رسوم خاص شب یلدا
مهم‌ترین و زیباترین سنت دیرینه‌ی شب یلدا، جشن‌ها و دورهمی های خانواده‌های ایرانی است که در اقصی نقاط کشور برگزار می‌شود. امروزه نه تنها از این سنت‌های زیبا کم نشده، بلکه شاخ و برگ‌های زیادی نیز به آن اضافه شده است. یکی از مهم ترین شب های ایران باستان شب یلدا می باشد که از دیرباز تا به امروز مورد توجه و اهمیت ایرانیان واقع شده است جشن ها و شب نشینی هایی که در این شب توسط مردم در اقصی نقاط کشور برگزار می شود یک سنت دیرینه محسوب می شود که تا امروز نیز نه تنها از ارزش آن چیزی کم نشده است بلکه جایگاه بسیار ویژه ای در نزد ایرانیان پیدا کرده است. در این شب بلند و زیبا همه از خوراکی‌های خوشمزه‌ی روی کرسی میل می‌کنند و فال حافظ می‌گیرند. اما نکته‌ی جذاب دیگه‌ی این شب عالی هدیه دادن و هدیه گرفتن آن است!

 

ادامه مطلب
۰ ۰ ۰ دیدگاه

جدیدترین کد تخفیف های فروشگاه های اینترنتی را در تخفیفه ببینید

اگر به دنبال جدیدترین کد تخفیف های دیجی کالا، اسنپ ، اسنپ فود ، تپسی و سایر فروشگاه های اینترنتی هستید، تخفیفه را دنبال کنید تا از جدیدترین کد تخفیف ها جا نمانید…

 

کد تخفیف های دیجی کالا

هر آنچه که نیاز دارید با بهترین قیمت از دیجی‌کالا بخرید! جدیدترین انواع گوشی موبایل، لپ تاپ، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، کتاب، لوازم خانگی، خودرو و…

جدیدترین کد تخفیف های فروشگاه های اینترنتی را در تخفیفه ببینید

کد تخفیف دیجی کالا

 

کد تخفیف های اسنپ

اسنپ سامانه هوشمند حمل‌ونقل است که امکان درخواست تاکسی را به صورت آنلاین برای شما فراهم می‌سازد. با اسنپ سفری آسان و مطمئن را تجربه کنید.

جدیدترین کد تخفیف های فروشگاه های اینترنتی را در تخفیفه ببینید

کد تخفیف اسنپ

کد تخفیف های اسنپ فود

اسنپ فود سایت سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران های تهران، سفارش آنلاین کیک و شیرینی، سوپرمارکت آنلاین و سفارش آنلاین از کافی شاپ است.

جدیدترین کد تخفیف های فروشگاه های اینترنتی را در تخفیفه ببینید

کد تخفیف اسنپ فود

۰ ۰ ۰ دیدگاه